Helgen

i lördags var det party skulle fira min födelsedag med alla mina vänner men p.g.a sjukdom och liknande blev vi 4 tappra dårar på Patricia riktigt trevligt, ganska många redbullvolka eller snarare för många... vilket kändes på morgonen efter fy fan vad jag mådde piss, beslöt att jag inte skulle sova något då jag skulle få gäster på dagen och ville vara pigg när dom kom.. så halv 9 stod jag och vispade grädde till tårtorna fortfarande full aaa säger ju det HELT ÖVER. hade det inte varit för att jag ska parta i helgen igen hade jag nog tagit en lugn myshelg men men på det igen haha...

När gästerna kom bjud jag på fika och snackade massa skit .fick soffan av min familj som jag skulle betala till pappa varje månad men nu slipper man de SKÖNT fick även gardinstänger av mina föräldrar ,mamma har väl ledsnat på att komma hit när jag inte har gardiner i vardagsrummet hihihi fick även 2 jätte fina ljuslyktor kanske man kan kalla det. och sist men inte minst jätte mkt blommer och en jätte fin vas av katta...


tack för en riktigt trevlig dag mina vänner och familj.. ...



ha det bra.. kram sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0