men tjena hejsan

men hejsan som sofie alltid säger hihi

förstår inte riktigt varför jag har denna sida då jag inte har skrivit å 1 månad och 3 veckor..
men men gör ett försök..


jag har äntligen beslutat mig för att hoppa fritidsledarutbildningen ett tag till eftersom jag har fått ett resursjobb på förskolan där jag jobbade som vikarie, helt underbart jobb där jag trivs som fisken i vattnet. pojken i fråga är 3 år med diabetes och dessutom världens sötaste, hur kan man ha sån tur med världens underbaraste kollegor och barn.
och dessutom har vi blivit bjuda på personalmiddag ikväll på grisslinge cafe bistro, då vi började med förkrök hemma hos en kollega halv 4 så vi alla vart GANSKA glada i hatten minst sagt. middagen var trevligt och maten var jätte god.
en riktigt höjdarkväll med andra ord!!=)

tack och hej leverpastej....
tackar och bugar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0