hej

Nu sitter jag här igen... gjorde det försök inatt men allt raderades på något konstigt sätt så jag gick och la mig istället....

Chrs fan vad jag saknar dig så trist att vi inte umgås längre måste ta en fika någon dag iallafall, du är bäst i alla lägen puss å dig mitt <3...

jag har tänkt lite på det här med vänskap, vilka är sina vänner på riktigt  och hur kommer det sig att vissa stannar och andra går,
tex jag hade en vän som jag gjorde praktiskt taget allt med, vi hade nästan alltid kul och hade mitt liv varit en film under dom perioderna hade han haft en av huvudrollerna, du tröstade mig och gav mig en kram när jag var ledsen, du lugnande mig när jag var arg och du skrattade med mig när jag var glad, tog hand om dig när jag var sjuk och samma sak gjorde jag för dig ALLTID. men nu kommer den stora frågan som jag aldrig fått svar på, vad fan hände???

Om det fanns en  dag som jag skulle få trolla , skulle jag vilja åka till andra sidan skulle jag åkt hem till min farmor och farfar och spelat kort med dom och ätit sparrissoppa som jag alltid gjorde som barn, sedan hade jag bjudit över Jonte så klart på ett par öl och snackat hela natten.
Ni lämnade oss för tidigt och jag skulle göra allt för att få tills er.
JAG SAKNAR ER SÅ MYCKET ATT DET GÖR ONT I <3



Kommentarer
Postat av: Christine

Självklart ska vi göra det...men när??

Saknar dig gumman!

Kärlek

2008-10-15 @ 09:26:56
Postat av: caroline

gumman allt kommer att lösa sig, de tar bara lite tid.

de här me vänner e svårt men man ska vara glad att man har några över huvud taget :P

glöm inte att ja alltid kommer att finnas för dej no matter what :P

love ya

2008-10-26 @ 15:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0