Första bloggen

Hur börjar man då.. kanske med några roliga saker... Mina underbara vän Sabina "Kalmar" har fick en liten dotter Cassandra den 1 Okt 52 cm och vägde 3665 gram....GRATTIS... Och en annan jätte rolig sak är att jag och Petra har äntligen fått en lägenhet en 3:A i lugnet, ska skriva alla papper på torsdag,, whhhiii Har dessutom inte rökt på tre veckor.... idag har jag varit seg, planerat lite om lägenheten med Petra, kollat på att göra en pudel som var faktiskt ganska bra.. och nu sitter jag här och skriver min första blogg.... Tack och hej eller nått.. hihihi

Kommentarer
Postat av: christine

Åhh nu ska det läsas!! =)

SKRIV OFTA GUMMAN



Pusss

2008-10-10 @ 14:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0